Coneguda Zona amb diferents noms, 'El Sagrantaner', 'La Basseta del Preventori', etc... als planols toponímics, figura com Hortet del Pobre. Situat a la Zona recreativa del Preventori. Per accedir agafarem la pista existent a la dreta del 'torrador' que hi ha prop de la 'Cantina'. On finalitza la pista trobarem aigua, una basseta i zona de tauletes i torrador, si aixequem el cap, ja podrem vorer les parets darrere dels arbres de la zona alta.

Es tracta d'una roca característica, no massa dura, que trenca fàcilment, per la qual cosa no predominen els forats grans.

L'Hortet del Pobre (Basseta Preventori)

Dades Generals

Zona situada al Cim de la Mola de Serelles, des d'on podrem veure, una espectacular vista d'Alcoi i voltants. Accedirem des del les Casetes de Vilaplana, seguint el GR-7 fins arribar al encreuament, que surt cap al mas de la Mola. Quan arribem a la Gran pedra recoberta d'enfiladissa, per la seua part esquerra agafarem el camí que surt a l'esquerra.

La roca es de gran qualitat, placa adherent, generalment amb preses xicotetes. La seua orientació fa que sigui una zona bona per als dies solejats d'hivern i tardor, o la tarda de l'estiu i primavera.

Mola Serelles

Dades Generals

Zona situada a escassos 10 min d'Alcoi, al Terme Municipal de Penàguila. Vies de alçada entre 8-18 m. Rep el sol pel matí, fins bona hora de la tarda. La roca es un característic conglomerat no massa dur. Situat a la vora de la carretera CV-788.

Per arribar des d'Alcoi, anirem direcció Barranc de la batalla i agafarem el creuament cap a Benifallim (CV-785), a 300m agafarem la primera carretera asfaltada que surt cap a la esquerra (CV-788), durant 2'4 km i trobarem la paret a l'esquerra tocant la carretera.

Odonxes (La Serreta)

Dades Generals

Zona petita, amb vies no massa llargues, generalment ben equipades, amb roca de poca formació de forats. A pocs metres del Parc del Romeral, a la vora del camí de la Caseta de Madrid.

Per arribar a la zona buscarem el camí de la Caseta de Madrid, venint des del carrer Murillo d'Alcoi, entre els col·legis del Romeral i les Paules, sempre seguint la vora del Parc del Romeral, fins arribar al diposit d'aigua Municipal, on podrem deixar el vehicle. Degut a la proximitat d'Alcoi, es recomanable l'accés a peu.